UDAKO KANPUSA

2008 eta 2016 artean jaiotako haurrei zuzenduta, jarduera Arripausuetan egingo da.

Durangoko Kulturala udako futbol kanpusa prestatzen ari da, eta dagoeneko ireki du izena emateko epea. Hain zuzen ere 2008 eta 2016 urteen artean (biak barne) jaiotako haurrek kirol-jarduera horretan parte hartu ahal izango dute.

Klubeko Futbol Eskolako egungo koordinatzailea den Jon Carracedoren zuzendaritzapean, «gure helburua egun horietan hainbat gauza lantzen jarraitu ahal izatea da. Hala nola psikomotrizitatea, autonomia, koordinazioa, lantaldearen lana… Futbola nagusi izango den arren, bestelako jolas- eta kirol-jarduerak ere modu dinamiko eta aktiboan landuko dira», adierazi du.

Kanpusa 9:00etatik 14:00etara izango da Durangoko Arripausuetako zelaian.

Asteak:

Lehenengo astea eta bigarren asteak: Beteta

Hirugarren astea: 2021-07-05 –> 2021-07-09

  • Prezio orokorra: 140 euro*
  • Prezio berezia Kultural Futbol Eskola edo klubeko jokalarientzat: 120 euro
  • Kanpuseko aurreko asteotan parte hartzen dutenek 10 euroko deskontua izango dute.
  • %15eko deskontua anai-arreben kasuan.

*Zenbateko horien barruan bi ekipazio daude, hamaiketakoa, ur-botelina, gimsak eta erantzukizun zibileko asegurua.

Izena ematea

Datorren ekainaren 7ra arte izen-emateak zabalik egongo dira. Interesdunek parte hartzeko inprimaki bat bete beharko dute, hemen

Izena ematea


Dirigido a niños y niñas nacidas entre 2008 y 2016, la actividad se desarrollará en Arripausueta.

 La Cultural de Durango está inmersa en los preparativos de su próximo campus de verano y ha abierto ya el plazo de inscripción para que niños y niñas nacidas entre los años 2008 y 2016 (ambos inclusive) puedan participar en esta actividad deportiva.

Contando con la dirección del actual coordinador de la Futbol Eskola del Club, Jon Carracedo, “el objetivo es que durante esos días puedan seguir trabajando diversos aspectos como la psicomotricidad, la autonomía, la coordinación, el trabajo en equipo… y hacerlo de una forma dinámica y activa donde predominará el futbol, pero también otro tipo de actividades lúdicas y deportivas”, ha subrayado.

El campus se desarrollará en horario de 9.00 a 14.00 en el campo de Arripausueta (Durango). Después de haber llenado las dos primeras semanas del campus en tiempo récord, el club ofrecerá una tercera semana del campus que se desarrollará del 5 al 9 de julio. El precio será de  140 euros*, y seguiremos manteniendo un precio especial de 120 euros para las y los jugadores de la futbol eskola y del club y para aquellos que ya participen en alguna de las  dos semanas del campus se les hará un descuento adicional de 10 euros. Además se incluirá un 15% de descuento en caso de hermanos/as.

*Dentro de estas cuantías se incluyen dos equipaciones, hamaiketako, botellín de agua, gimsak y seguro de responsabilidad civil.

Inscripciones

Hasta el próximo 7 de junio las inscripciones permanecerán abiertas. Los y las interesados deberán rellenar un formulario de participación disponible aquí

Laguntzaileak / Colaboradores: Durangoko Udala, Durango Kirolak, Gorbeat Sports